Rozluštěte záhadu zvanou SEO
SEO (Search Engine Optimization), neboli optimalizace pro vyhledávače je souhrn aktivit, jejichž cílem je zviditelnit webovou stránku v rámci organického vyhledávání. Jedním z velkých mýtů (a může za to především název) je, že se tvoří pro Google, Seznam apod. Tak to ale není. Samozřejmě web k nim musí být přívětivý, ale obsah se netvoří pro roboty, ale především pro lidi. Na to bohužel stále mnoho copywriterů zapomíná.
Zajisté jste skvělým výsledkem a zdrojem informací pro mnoho uživatelů. Záleží jen na tom, jestli vás najdou nebo ne. Web se SEO má mnohem vyšší šanci, že se umístí výše ve výsledcích a tím pádem bude více na očích a více lidí na odkaz klikne. Podívejme se, co získáte s kvalitním SEO.
Viditelnost
Zaručeně chcete, aby vás našlo co největší množství lidí, kteří se mohou stát stálými klienty. Správným obsahem, nastavením, propojením webu se sociálními sítěmi a mnoha dalšími aktivitami toho můžete dosáhnout.
Technická stránka
Programování, indexy, rychlost načítání nebo přátelská URL adresa jsou tzv. must-have faktory, bez kterých již dnes nemůžete fungovat. Specialisté v oboru programování, kódování a dalších s tím snadno pomohou, a to u nových i již fungujících stránek.
Linkbuilding
Strategie zpětných odkazů je velice důležitá. Je to nejlepší způsob, jak se o vás dozví velké množství uživatelů. Musíte mít ovšem kvalitní obsah, který umístíte na relevantní místa jako jsou komentáře nebo diskuze na sociálních sítích u postů, které jsou spojeny s tím, co děláte a nabízíte.
Dlouhodobý úspěch
Spoléháte-li se jen na reklamu, návštěvnost přestane růst ve chvíli, kdy ji přestanete platit. U SEO to tak nefunguje. Kvalitní optimalizace vám je bude přivádět dlouhodobě. Musíte jim ale něco nabídnout a tím nejlepším je relevantní obsah. Díky analýze klíčových slov zjistíte, co hledají a na tomto základě můžete vybudovat kvalitní obsah, který budou rádi číst a vracet se k vám.