Prezentujte se chytře
Vaše stránky
Internetové stránky vaší firmy jsou vaší vizitkou. Měly by proto být především přehledné, uživatelsky přívětivé a aktuální. Jejich správa vám tedy sice zabere nějaký čas, budete mít ale jistotu, že vaši zákazníci najdou vždy rychle to, co hledají. A právě to se ve světě internetových nákupů cení.
Vaše sliby
Ctěte zásadu, že vše, co je na vašich stránkách psáno, je v konečném zúčtování na faktuře také dáno. Není moudré sázet na to, že rafinovaně prezentovanou „slevou“ přihrajete své firmě větší množství zakázek. Vždy myslete především na to, že to, co vás a vaše podnikání posune dál, je spokojený zákazník. A především v anonymním světě internetu se utají máloco.
Vaše služby
Prakticky vždy máte ve svém oboru konkurenci, takže vaším prvotním úkolem je se od ní odlišit a tím získat potřebný náskok. V čem jste lepší, zkušenější, co nabízíte navíc? Právě tyto schopnosti jsou klíčem k vašemu úspěchu, proto se nebojte je vyzdvihnout. Důvod, proč jste se rozhodli proniknout do světa podnikání, bude pro mnoho lidí nejspíš i důvodem k tomu, aby vašich služeb využili. Nebojte se je v tomto duchu oslovit.
Vaše péče
Věnujte svým zákazníkům dostatečnou péči, a to i po splnění závazků. Byli, či nebyli spokojeni a proč? I kritika vás může posunout dál a každé hodnocení se počítá. Ať už byli vaši zákazníci spokojeni, nebo mají k vašemu výkonu nějaké výhrady, je ve vašem zájmu se k jejich reakcím vyjádřit, a to striktně vždy logickými argumenty. Rozhodně nikdy nelátejte ani ten sebehrubší pytel hrubou záplatou.
Vaše filozofie
Nebojte se prezentovat nejen jako odborník ve svém oboru, ale i coby zapálený „srdcař“. Dávejte tipy, chlubte se svými zkušenostmi a sdílejte nové nápady. Jednou z možností, jak jít svým zákazníkům tímto způsobem „naproti“, je prezentace firmy na sociálních sítích. Ostatně, dělá to tak spousta jiných firem, a to i těch největších. Další možností je založení firemního blogu. Tady už se nabízí opravdu významná možnost, jak své podnikání prezentovat a dát o sobě žádoucím způsobem vědět a mezi zákazníky jsou takové stránky velmi oblíbené.