Online marketing, který pomůže vašemu e-shopu s oblečením

0 Comments



Máte e-shop s oblečením? Provozovat ho není nic jednoduchého. Musíte se starat o zásoby zboží, jeho správné uskladnění, vychystávání objednávek a samozřejmě také o to, aby se o vašem e-shopu vůbec vědělo. Mezi módními e-shopy je obrovská konkurence. Spousta lidí nakupuje oblečení hlavně online. Je to z důvodu větší nabídky a většího pohodlí. Nicméně jak víte, e-shopů jsou stovky a stovky. Proto je důležité investovat do marketingu, který může váš e-shop odlišit od ostatních.

Jaké marketingové metody vám mohou pomoci?

oblečení

PPC reklama

PPC reklama je skvělým nástrojem pro e-shop oblečení. Reklama na váš e-shop bude vyskakovat těm, kteří budou vyhledávat slova podobná zboží, které nabízíte. Pokud se například soustředíte na prodej společenských šatů, zadá-li někdo do vyhledávače společenské šaty, může se zobrazit vaše reklama. U PPC reklam navíc platíte za zveřejnění až tehdy, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Podívejte se na nabídky PPC reklamy Ostrava nebo PPC reklamy Brno. Uvidíte, že kvalitní PPC reklama má pro vás jen výhody.

Sociální média

Sociální média mohou být jedním z nejúspěšnějších nástrojů pro propagaci e-shopu s oblečením. Můžete na nich vytvářet atraktivní obsah, fotografie, videa. Skvěle vám poslouží sociální sítě jako Pinterest, Facebook nebo Tik tok. Na sociálních sítích můžete také přímo komunikovat s vašimi zákazníky. Pro větší dosah můžete spolupracovat i s různými influencery.

nápis

E-mailový marketing

E-mailový marketing může někdo považovat za zastaralý, ale není tomu tak. Díky e-mailům se můžete udržet v kontaktu se stávajícími zákazníky. Pomocí e-mailů je můžete informovat o novinkách, novém zboží, o speciálních nabídkách nebo slevových akcích. Důležitá je personalizace e-mailů, třeba na základně historie nákupů. Můžete nabídnout také jednorázovou slevu, třeba 10 %, pokud zákazníci začnou odebírat váš e-mailový newsteller.